Legitymacja służbowa wystawiana jest wyłącznie nauczycielom akademickim zatrudnionym w WUM na podstawie aktu mianowania lub umowy o pracę.
W celu uzyskania legitymacji służbowej lub jej duplikatu nauczyciel akademicki składa na adres kadry@wum.edu.pl:
- wniosek o wystawienie legitymacji służbowej lub jej duplikatu (wersja do edycji)
- kolorową fotografię posiadacza legitymacji o wymiarach co najmniej 20 mm x 25 mm, w rozdzielczości co najmniej 300 dpi, przedstawiającą wizerunek twarzy osoby w sposób określony w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332). Nie dotyczy wniosku o duplikat legitymacji,
- dowód wpłaty w wysokości 25 zł za wystawienie legitymacji lub jej duplikatu, dokonanej przelewem na konto WUM o numerze:
Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji służbowej należy złożyć w przypadku:
- zmiany imienia, nazwiska, stanowiska pracy lub zmiany nazwy Uczelni,
- uszkodzenia lub zniszczenia dokumentu,
- wyczerpania miejsca na hologramy przedłużające ważność legitymacji,
- utraty legitymacji.
Przy odbieraniu duplikatu wystawionego z powodów opisanych w punktach 1,2 i 3 powyżej, należy zwrócić oryginał legitymacji w Sekretariacie Biura ds. Personalnych.
Nauczyciel akademicki, który utracił legitymację służbową i otrzymał z tego tytułu duplikat, w przypadku odzyskania legitymacji ma obowiązek zwrócić oryginał w Sekretariacie Biura ds. Personalnych w celu unieważnienia.
Sekretariat Biura ds. Personalnych rejestruje wystawione i zwrócone legitymacje służbowe w systemie elektronicznym.
Kontakt do Sekretariatu Biura ds. Personalnych:
(22) 57 20 193